תנוחות קאמה סוטרה

דוגיסטייל



colleen.fiskb439@hotmail.com

Blog

היי שלום לכולם חדשה פה.

אני מאהבת   חרמנית   שאוהבת סקס מטורף וחייבת לנסות תנוחות סקס מדהימות עם מאהבים מזדמנים. אני ממש ממש גבוהה (מטר שמונים וחמש). עשיתי את כל התנוחות שיש פה בעמוד הראשי אחת אחרי השניה אתם לא מבינים פשוט אני עברתי תחונה אחרי תנוחה כמובן במשך חודש לקח לי אולי חודשיים עם מלא גברים שהייתי איתם בסטוצים חלק מהם היו חייבים להיות ממש שריריים למשל כדי להרים אותי באוויר עליהם.

יום אחד בא אליי איזה אחד בן 50 פי שתיים ממני בגיל חשבתי שזה עוד זקן עד שראיתי אותו הזין שלו 20 סנטימרט עמד לו ממש קשה כשהוא זיין אותי הזין נשאר מתוח הרגשתי את זה בתוכי עשיתי לו את הרוכבת ההפוכה ואחרי זה רגילה והוא הרים או הפוכה ועשינו 69 בעמידה וזה היה גדול מדי לגרון שלי.

אם אתם רוצים יש מלא סרטי סקס שמתארים בדיוק איך אני והוא עשינו ואיזה תנוחות סקס מצוינות אנחנו עשינו אני ממש זיינתי אותו בטירוף ואחרי זה הוא גמר ורצה עוד זה לא ייאומן. 

עוד תנוחות שעשינו דוגי סטייל אנאלי או פרוגי סטייל לא ראיתי איך הוא עמד למשל , ומיסיונרית אני לא אוהבת אז שחררו אותי ממנה מצטערת. הייתי בתנוחות של שלישייה הודות ועוד גבר שהצטרף אלינו והרס אותי איתו היחד אני יושבת על אחד באוויר (כמו שמרימים תינוק) והשני מאחוריי עושה לי סקס אנאלי ושניהם מרימים אותי למעלה ומורידים בזמן שאני באוויר.

בגלל שיש לי רגליים סקסיות כיאה למטר שמונים וחמש אני הכי אוהבת להרים רגל על השיש במטבח בזמן שמישהו מזיין אותי בעמידה בדוגי סטייל אני גם מאוד גמישה אז הכוס שלי נסגר על הזין כשאני פותחת את הרגליים בשפגאט. אתם לא יודעים איזה כיף זה לגבר שאישה מוחצת לו את הזין שלו. אני מאוד שמחתי לשתף אתכם ומקווה שעוד ישתפו פה כי אני נדלקת מלקרוא בלוגים של סקס שיהיה לכם יום מושלם אוהבת אתכם. ביי אני יוליה